elllan

Alla inlägg under juli 2007

Av elinor martinsson - 17 juli 2007 21:53

Nu var det längsedan jag skrev något nånstasn.

kan börja med att jag tog student  för en månade sen,

haer flyttat till den lilla saten borås.(


Träant i dag,grym träning_)ägde:)

ledig idag,stänger hela vecak dock....,kyunde haft bättre tider men men.

Min kära lilla syster fick för sig har om dagen att hon skulle tatuera sig,så som som big sister kan jag ju inte var sist ut,eftersom min littel bror redan gjort det..Så i ågr var det bara att bita ihop åka med systeryster och pappa och boka tid,dom måste  erkligen tyxckt om mig,eftersom det var fullt bokad fram till 6 aug och jag fick komma in den **? innan dom öppnar jag göra min..hjläp nu kan jag ju inte hller strunta i det,,fatta vilken smärta?då säger min pappa, ellan,det är ingen smärta som gör så ont,tänk alla sakder du har fått och kmr att få i fotbollen:)hmm kanske inte gör så ont iaf...


nu ska jag ner och höra när elfsborg förlotrar:)

GAIS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

vem tar körkortförst?
 Ellie
 Badh

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards